פיצויים לעובד שהתפטר

פיצויי פיטורין לעובד שהתפטר, ניתנים רק במקרים מסוימים, בדרך כלל הפיצויים מתקבלים רק לאחר פיטורין ממקום העבודה. בשביל לקבל פיצויי פיטורים גם במקרה של התפטרות, על העובד לעבוד לפחות שנה באותו מקום עבודה. במקרה שבו העובד זכאי לפיצויים, כל הכספים שנצברו לזכותו בקופות הגמל ובקרנות הפנסיה יועברו לרשותו.

המקרים שבהם העובד זכאי לפיצויי הפיטורין הם מעבר דירה או התפטרות מחמת הרעה מוחשית בתנאי העבודה של העובד. בשני המקרים בהם העובד זכאי לשחרור הכספים על יד המעביד, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בנושא בשביל לקבל החלטות מתאימות בנידון. באופן כללי בכל הנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים, מומחים לפרישה יכולים לעזור ללקוח לנצל בצורה הטובה ביותר את כל הזכויות המגיעות לו במסגרת החוק.

ייעוץ פרישה במהלך פיטורין או התפטרות מעבודה

ייעוץ פרישה עוזר לאנשים שהתפטרו או שפוטרו לקבל את כל הזכויות המגיעות להם. במהלך ייעוץ תכנון פרישה פנסיה תקציבית עם מתכנני פרישה מקצועיים, הלקוח מקבל את כל המידע הנדרש בשביל להחליט כיצד לנצל בצורה הטובה ביותר את כספי הפיצויים, ואיך להבטיח לעצמו הכנסה ראויה לאחר היציאה לגמלאות. מתכנני פרישה לומדים את המקצוע לעומק במכללות השונות ברחבי הארץ, והם מעניקים שירות כולל ומקיף לאלפי לקוחות מדי שנה.

פיצויים לעובד שהתפטר
לימודים והכשרה מעשית בתכנון פרישה

במכללה שלנו מבית אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס תכנון פרישה לחשבי שכר. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק ונתנסה בכל החישובים הנדרשים. המטרה שלנו היא להכשיר את הסטודנטים שלנו בצורה מלאה, לעבודה בכל רבדי המקצוע. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח ומעניקים לכם ידע פרקטי וסט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.