פקודת מס הכנסה 2023

פקודת מס הכנסה היא בעצם מערכת החוקים שבאמצעותם גובה המדינה מס מהאזרחים. בכל שנה מתעדכנים החוקים ונוספים סעיפים חשובים הקשורים לניהול החסכונות הפנסיוניים. פקודת מס הכנסה 2023 כוללת את כל העדכונים של השנים הקודמות כולל כל התיקונים לחוק. אחד הדברים החשובים ביותר בנוגע לתקנות הם כמובן מדרגות מס הכנסה המתעדכנות מדי שנה. בהתאם למדרגות מס הכנסה נקבעים תשלומי המיסים של האזרחים.

מדרגות מס הכנסה על מענקי פרישה

מדרגות מס הכנסה חלות על כל הכנסה מיגיעה אישית כולל קצבת פנסיה ומענקי פרישה. לפני היציאה לגמלאות או בעת פרישה ממקום עבודה או בכל שלב נתון כנדרש, כדאי לחשב את תשלומי המיסים על כספי החסכונות הפנסיוניים. כדאי לבדוק מהן האופציות היעילות ביותר לחיסכון וכיצד ניתן לשלם מס מופחת על הכספים.

אחד הנושאים החשובים ביותר הם משיכת כספי פיצויים ללא תשלומי מס גבוהים. בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר עבור משיכת הכספים ולתכנן בצורה נכונה את היציאה לגמלאות, רבים פונים למתכנני פרישה.

תכנון פרישה מאפשר ללקוחות לצאת לגמלאות בצורה בטוחה ולשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. מדבור בייעוץ שיכול לעזור ללקוחות לחסוך אלפי שקלים בחשבון הסופי. זהו אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל העבודה המתאים במיוחד עבור עצמאים בתחום הפיננסי והפנסיוני.

פקודת מס הכנסה 2023

לימודי תכנון פרישה

לימודי תכנון פרישה לפנסיה מתאימים במיוחד עבור רואי חשבון, יועצי מס, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. במהלך הלימודים תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים ועל אופן משיכת הכספים מכל מוצר. כמו כן, תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל היבטי המיסוי הקשורים לפרישה ועל כלכלת המשפחה. בנוסף לכך, תרכשו ידע תיאורטי ופרקטי בנוגע לכל דיני העבודה, ביטוח לאומי, צוואות, ירושות, העברה בין דורית ותחומים רבים נוספים הקשורים לתכנון פרישה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.