פריסת מס שבח מעל גיל 60

פריסת מס שבח לאחר גיל 60 מאפשרת לעובדים לקבל הטבות מס מטעם המדינה, בהתאם למספר תנאים שנקבעו במסגרת החוק. בכל הנוגע להטבות מס מטעם המדינה, צריך להכיר לעומק את כל התנאים הנדרשים לקבלת ההטבה כגון גיל והכנסה, ואת כל הפרוצדורות הנדרשות לצורך הגשת הבקשות בנידון. במקרה של פריסת מס שבח מעל גיל 60, המדינה מזכה את העובדים בהפחתת שיעורי המס במידה וכלל הכנסותיהם השונות השנתיות נמוכות מסכום של 187,440.

בכל מקרה שבו עובדים מעוניינים לקבל פרטים מדויקים על כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק, כדאי מאוד להתייעץ עם מתכנני פרישה מקצועיים, בשביל לקבל את ההחלטות המתאימות בנידון. תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים שברשותם, ולבדוק שאכן כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק אכן מיושמות כהלכה.

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל העבודה. מדובר במקצוע שמתאים במיוחד עבור עצמאים מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה.

פריסת מס שבח מעל גיל 60
תכנון פרישה, לימודים והכשרה מקצועית

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס מקיף ויסודי בתכנון פרישה, המעניק לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. במסגרת הלימודים במכללה תרכשו ידע תיאורטי ופרקטי נרחב בנוגע לכל המסלולים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בכל החישובים הנדרשים בתחום. כמו כן, אנחנו מתמקדים בצורה משמעותית בכל העניין של מיסוי פרישה. כולל לימוד מעמיק של כל החוקים והרגולציות בתחום. אנחנו עובדים עם צוות מרצים מקצועי ומיומן בעל ניסיון שמגיע מהשטח. קורס ייעוץ פנסיוני שלנו מועבר במתכונת פרונטלית או דיגיטלית והוא פתוח עבור מקצוענים מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה במכללה? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.