קצבה מוכרת פנסיה

קצבה מוכרת פטורה ממס הכנסה. מדובר בכספים שהופקדו לקופות הגמל וכבר שולם עליהם מס, כספים שהעובד לא היה זכאי להטבות עליהם בעת ההפקדה או כספי פיצויי שהושארו בקופות הגמל לאחר התחשבנות עם מס הכנסה. הזכאות לפטור על קצבה מוכרת עוגנה בחוק במסגרת תיקון 190 לפקודת מס הכנסה ותיקוני חקיקה נוספים בהתאם לסעיף 9א לפקודת מס הכנסה.

בשביל לתכנן בצורה נכונה את כל ענייני המיסוי על כספי הפנסיה והפיצויים, נדרשים אנשי מקצוע מומחים לפרישה, שעוזרים ללקוחות לבדוק את כל תנאי הזכאות שלהם במסגרת החוק. תכנון פרישה דורש היכרות מעמיקה עם כל ענייני המיסוי והחקיקה. בנוסף להבנה של צרכי כלכלת המשפחה הספציפיים של כל לקוח. מתכנני פרישה מתאימים את התחזיות הפיננסיות שלהם ללקוחות, ופועלים בהתאם לרצון הלקוח והם יכולים לעזור לחסוך בצורה משמעותית בתשלומי המיסים על החסכונות הפנסיוניים וכספי הפיצויים.

קצבה מוכרת פנסיה

איפה לומדים תכנון פרישה?

תכנון פרישה לגמלאות נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. הקורסים בתחום מתאימים במיוחד עבור רואי חשבון, יועצי מס, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים בתחום הפיננסי והפנסיוני.

במסגרת הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים את המצטרפים למסלול הלימודים לעבודה בכל רבדי המקצוע. הלימודים כוללים הבנה של כל המוצרים הפנסיוניים, ואופן משיכת הכספים מכל מוצר, לימוד של כל ענייני המיסוי הנדרשים, הבנה של צרכי כלכלת המשפחה ולימוד מעמיק של כל דיני העבודה הקשורים לתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים עם הכשרה מעשית בתכנון פרישה.

לימודי תכנון פרישה הרשמה ותנאי קבלה

קורס לימודי תכנון פרישה מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. אין כל תנאי קבלה מיוחדים לצורך ההרשמה ללימודים.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.