קצבה מזכה קצבה מוכרת

קצבה היא תשלום המשולם לעובד מדי חודש בחודשו, על ידי קרנות הפנסיה השונות או על ידי גופים ממשלתיים. קצבה מזכה היא קצבה החייבת במס הכנסה, בהתאם למדרגות המס הנדרשות. ניתן לקבל קצבה מזכה החל מגיל שישים, ובהתאם לנוסחת השילוב ניתן לקבל פטור מלא או חלקי עליה. את הפטור ניתן לקבל אך ורק מגיל הפרישה, בהתאם לתנאים מסוימים המפורטים בחוק. קצבה מוכרת היא קצבה פנסיונית פטורה ממס והיא חלה על כספים שלא קיבלנו עליהם הטבות מס במועד ההפקדה או כספים ששולם עליהם מס בטרם ההפקדה.

בכל מקרה נתון שבו עובדים נדרשים לנהל את כל כספי הפנסיה והפיצויים, ולחשב את המיסוי המתאים עליהם, צריך לעשות זאת עם איש מקצוע בתחום. מומחים למיסוי ופרישה עוזרים ללקוחות לנצל את כל הטבות המס המגיעות להם במסגרת החוק. בנוסף לכך, תכנון פרישה עוזר ללקוחות לתכנן בצורה נכונה את היציאה לגמלאות, לטובת הפורשים ובני משפחתם. ניהול כספי הפנסיה והפיצויים בצורה חכמה, עוזר ללקוחות לשמור אל אותה רמת חיים מלפני הפרישה.

תכנון פרישה נלמד במסגרת לימודי תכנון פרישה לפנסיה במכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו אנחנו מתמחים במיוחד בתחום הפרישה, ומקנים לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים לעזור ללקוחות. המסלול מיועד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

קצבה מזכה קצבה מוכרת
מה לומדים בקורס תכנון פרישה?

קורס לימודי תכנון פרישה במחיר משתלם מורכב מארבעה ערוצים מקצועיים. הערוץ הראשון מתייחס לכל החסכונות הפנסיוניים ואופן משיכת הכספים מכל מוצר. הערוץ השני קשור לכל היבטי המיסוי על פרישה, הערוץ השלישי קשור לכל נושא כלכלת המשפחה והבנת הצרכים של התא המשפחתי, והערוץ הרביעי מתמקד בכל דיני העבודה הקשורים לתחום. במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על לימוד מעשי המכין אתכם בצורה מלאה למעגל העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.