קצבה מזכה תיקון 190

קצבאות הן התשלומים החודשיים שאנחנו מקבלים לאחר פרישה ממעגל העבודה. מדובר בתשלומים חודשיים על ידי המעסיק, קרנות הפנסיה השונות, קופות הגמל או כל מכשיר חסכון פנסיוני אחר. קצבה מזכה היא אחת מהקצבאות לשעת הפרישה, והיא חייבת במס הכנסה. זאת בניגוד לקצבה המוכרת שעליה אין צורך לשלם מס. תיקון 190 לחוק הוא בעצם הטבת מס שנועדה להקל על תשלומי המיסים הנדרשים על הקצבאות.

במסגרת היציאה לגמלאות ותהליך הפרישה, העמיתים נדרשים לקבל החלטות בנוגע לניהול כספי הפנסיה והפיצויים. בנוסף לכך, בשביל לקבל את כל הטבות המס הנדרשות על הכספים, צריך ידע מקצוע שאין לאדם מן הישוב. לכן, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בפנייה של אנשים לאנשי מקצוע מומחים למיסוי ופרישה, בשביל לקבל החלטות נכונות בנוגע לתהליך כולו. אצלנו במכללה אנשי מקצוע בתחום תכנון פרישה עוברים קורס מיסוי פרישה מזה שנים רבות.

קצבה מזכה תיקון 190
תכנון פרישה, יציאה לגמלאות בצורה בטוחה

תכנון פרישה עזור ללקוחות לצאת לגמלאות בצורה בטוחה. המתכננים יושבים ביחד עם הלקוח ועוברים איתו על כל החסכונות הפנסיוניים הנמצאים ברשותו ועל כספי הפיצויים. בתהליך הייעוץ המתכנן בודק לעומק אילו כיסויים ביטוחיים נחוצים עבור הלקוח, ואילו כיסויים מיותרים עבורו והוא משלם עבורם לחינם. כמו כן, היועצים בודקים את כל ענייני המיסוי על הכספים ודואגים שהלקוח מקבל את כל ההטבות המגיעות לו במסגרות החוק.

לימודי תכנון פרישה לפנסיה נלמדים אצלנו במכללה, והם מכשירים אתכם למתן ייעוץ ללקוחות בכל רבדי המקצוע. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מתחום הפרישה ותחומים משיקים עם ניסיון שמגיע מהשטח. במהלך קורס תכנון פרישה דיגיטלי נעבור אתכם על כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום במשק ונתמקד במיוחד בכל הנושא של מיסוי כספי פרישה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.