קצבה מזערית לצורך היוון

בעת הפרישה, על הפורש מוטלת החובה לקבל מספר החלטות גורליות הנוגעות לאספקטים כלכליים. פורש הזכאי לפנסיה חודשית יכול לפדות חלק מתשלומי הפנסיה החודשית שלו, בהתאם לתנאים מסוימים. משיכת סכום חד פעמי של חלק מהפנסיה, על חשבון הקטנת תשלומי הפנסיה החודשיים, נקראת היוון קצבה. במהלך תקופת ההיוון יקבלו הפורשים פנסיה חודשית מוקטנת בהתאם לשיעור ההיוון. לאחר תום תקופת ההיוון, הפורש יקבל את מלוא הפנסיה שהוא זכאי לה על פי התקנון של קרן הפנסיה.

מומחים למיסוי פרישה

את כדאיות ההיוון חשוב לבחון באופן מקצועי עם אנשי מקצוע המבינים בתחום הפרישה. הכדאיות תשתנה בהתחשב בנתונים האישיים של כל פורש ובהשפעת מדרגות המס.

מתכנני פרישה בודקים כי הפורשים מודעים לכל האפשרויות הנמצאות לרשותם. זאת על מנת שיוכלו לגשת אל תהליך הפרישה בצורה המתאימה להם ביותר. במסגרת התהליך, מתבצעת סקירה כוללת של כל האפשרויות הפנסיוניות הזמינות, כולל הבהרת המשמעות הפיננסית שממנה יוכלו ליהנות הפורשים.

תחום תכנון פרישה הפך כיום לאחד התחומים המבוקשים ביותר. אחת הסיבות לכך היא כי קיים צורך אמיתי למומחיות בתחום קריטי זה.  יועץ פרישה לימודים בתחום יכולים לעורר עניין רב ברואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח וכל מי שמעוניין להרחיב את אופקיו והידע הפיננסי שלו, על מנת לספק ללקוחותיו פתרונות מתאימים לתקופת הפרישה ועל הדרך להביא להגדלת ההכנסה החודשית.

קצבה מזערית לצורך היוון
לימודי תכנון פרישה במכללת Os-Experts

המכללה שלנו, מציעה לכם קורס מיסוי פרישה מקצועי ייחודי בתחום תכנון פרישה, וזאת בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר. אחד היתרונות שלנו הוא שיש לכם את האפשרות לבחור בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. במהלך ההכשרה תוכלו לרכוש את כל הכלים והידע הדרושים לעבודה העתידית שלכם עם לקוחות, וללמוד על כל מוצרי החיסכון הפנסיוני.

אם הנושאים הללו מדברים אליכם, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.