קצבה מזערית 2023/2024

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לפרישה ממעגל העבודה, הוא להבין לעומק את כל הזכויות המגיעות לעמית. בשביל לעשות זאת כהלכה, יש להכיר את כל החוקים והרגולציות בתחום, ולדעת כיצד לבחור נכון בין המסלולים השונים.

קצבה מזערית היא הסכום הקטן ביותר של תשלומים פנסיוניים, שאותה הולך לקבל כל שכיר במשק לאחר פרישה ממעגל העבודה. בשביל דעת לעומק מה המשמעות של קצבה מזערית לצורך פרישה ממעגל העבודה צריך להתייעץ עם מומחי פרישה, שיודעים איך לחשב את כל הנתונים ואיך לעזור ללקוח לפרוש בכבוד. מתכנני פרישה מומחים למיסוי בגיל פרישה, עוזרים ללקוחות לחסוך בתשלומי מיסים מיותרים ולנצל את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק. בהתאם לכך, מתכנני פרישה מקצועיים הם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה.

תכנון פרישה לימודים והכשרה עבור מקצוענים בתחום הפיננסי והפנסיוני

לימודי תכנון פרישה לפנסיה מכשירים אתכם לעבודה עם לקוחות בתחום, ומקנים לכם סט פרקטי להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות. הלימודים מתאימים במיוחד עבור מקצוענים מהתחום הפיננסי והפנסיוני, סוכני ביטוח, רואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. במהלך הלימודים תלמדו לעומק על כל מסלולי הפרישה הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בחישובים המתאימים בנוגע למיסוי פרישה.

אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. המכללה שלנו היא מכללה ייעודית בתחום הפרישה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בתחום. בהתאם לכך, אנחנו יודעים איך להכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות.

קצבה מזערית 2023/2024
מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה?

מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה במכללה? רוצים לקבל את הסילבוס המלא ופרטים נוספים על אפשרויות התעסוקה לאחר סיום הלימודים? אין יותר פשוט מכך! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.