קרן השתלמות לעוסק פטור

קרן השתלמות לעוסק פטור היא אפיק חיסכון לטווח בינוני, המאפשר לעוסקים עצמאיים לקבל הטבות מס.
קיימות שתי הטבות המס שניתן לקבל על הפקדות לקרן השתלמות לעוסק פטור. הראשונה היא הפקדות לקרן השתלמות הנחשבות כהוצאה מוכרת לצורכי מס הכנסה. השנייה היא הרווחים שנצברו בקרן השתלמות הפטורים ממס רווחי הון, בתנאי שהכספים נמשכו לאחר 6 שנות ותק. הכספים שנצברו בקרן השתלמות לעוסק פטור ניתנים למשיכה עבור כל מטרה, ללא תשלום מס רווחי הון, בתנאי שהכספים נמשכו לאחר 6 שנות ותק.
לסיכום, ניתן לומר, כי קרן השתלמות לעוסק פטור היא כלי חיסכון מצוין עבור עצמאים, המאפשר להם להנות מהטבות מס משמעותיות.

ייעוץ פרישה מקצועי עבור עצמאים ושכירים

מתכנן פרישה מקצועי הוא איש מקצוע בעל הכשרה וניסיון בתחום הפיננסים והביטוח. הוא בוחן את הצרכים הפיננסיים של הלקוחות, ומסייע להם להתאים את התכנית הפנסיונית לצרכי כלכלת המשפחה. מתכנן פרישה מבצע סקירה של כל האפשרויות הפנסיוניות הקיימות, כולל קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים ועוד. בהתאם לכך, הוא מסייע ללקוחות להעריך את היקף הכספים העומדים לרשותם לאחר הפרישה.

המצב הכלכלי המשתנה והעלייה בתוחלת החיים, יוצרים צורך אמיתי במומחיות ובקיאות בתחום תכנון פרישה. לימודי תכנון פיננסי בתחום זה מעניקים יתרון משמעותי לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שרוצה להרחיב את הידע הפיננסי שלו.
תכנון פרישה הוא תחום מבוקש, אשר צפוי לצמוח בשנים הקרובות. לימודי תכנון פרישה יכולים להוות הזדמנות מצוינת לפתח קריירה בתחום הפיננסים, ולסייע לאנשים להגשים את היעדים הפיננסיים שלהם לאחר הפרישה.

קרן השתלמות לעוסק פטור

קורס תכנון פרישה, השקעה משתלמת לעתיד

מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר, מציעה עבורכם קורס תכנון פרישה מקצועי, המעניק לכם את כל הידע והכלים הדרושים, בכדי לספק ללקוחות ייעוץ מקצועי בכל הנושאים הקשורים לפרישה ממעגל העבודה. הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי, ומכסה את כל הנושאים בתכנון הפרישה. הקורס מועבר על ידי מרצים מומחים בתחום, ומקנה לכם את ההכשרה והידע הדרושים כדי להצליח בתחום. אם אתה מעוניינים להשתלב בתחום מבוקש ומאתגר, זה הזמן להירשם לקורס שלנו.
פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לרשותכם.