קרן ותיקה פיצויים

קרן פנסיה ותיקה

קרן פנסיה ותיקה היא כל קרן שנפתחה לפני שנת 1995. הקרנות הוותיקות עבדו בשיטה של צבירת זכויות בעוד הקרנות החדשות עובדות בשיטה של צבירת כספים, המטרה הייתה להוריד את הסיכון לגרעון אקטוארי, מצב שבו חברת הביטוח מכסה את המבוטחים בסכומים גדולים מהכנסותיה ונכסיה.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר כאשר עוזבים מקום עבודה, הוא לדאוג לכל הזכויות המגיעות לנו במסגרת החוק. על העמית לבדוק את כל תוכניות החסכון שלו לאורך השנים, כספי הפנסיה והפיצויים וכל ההפקדות שהתבצעו על ידי המעביד. חשוב במיוחד לבדוק האם כדאי למשוך את כספי הפיצויים באופן מיידי או לייעד אותם לצורך רצף קצבה או רצף פיצויים.

בכל מקרה של טיפול בכל כספי הפנסיה והפיצויים ומעבר מקרן פנסיה ותיקה לקרן חדשה, צריך להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה בשביל לקבל את כל ההחלטות המתאימות. בהתאם לכך, יועצי פרישה עוזרים ללקוח לנצל בצורה הטובה ביותר את כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק. מתכנני פרישה מקצועיים שלמדו בקורס ייעוץ פנסיוני הם מצרך מבוקש בשוק העבודה והביקוש רק הולך ועולה מדי שנה בשנה.

קרן ותיקה פיצויים

עבור מי מתאימים הלימודים בתכנון פרישה?

במכללה שלנו יש לנו תוכנית מקיפה בתחום תכנון פרישה, המשלבת באופן מדויק בין הפן התיאורטי של המקצוע לפן המעשי. לימודי ייעוץ פרישה בתחום מתאימים במיוחד עבור סוכני ביטוח, יועצי מס, רואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה.
אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים בשביל לספק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר בתחום. בהתאם לכך, כל החומר התיאורטי הנלמד אצלנו משרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בפועל.

מעוניינים בפרטים נוספים בנוגע למסלול הלימודים בתכנון פרישה? מעוניינים לדעת כמה עולה קורס מתכנן פיננסי? פנו אלינו עוד היום אל היועצים של המכללה.