קרנות הפנסיה הותיקות

קרנות הפנסיה הותיקות הן כל הקרנות מלפני שנת 1995. אך כיום אין מבטחים יותר מבוטחים במסגרת הקרנות הללו. עבור קרנות הפנסיה הותיקות וכל קרן אחרת לניהול הכספים, על הלקוחות לשלם דמי ניהול. אחד הדברים החשובים ביותר בבחירה של קרן פנסיה וחברה שתנהל עבור העובד את הכספים, הוא גובה דמי הניהול עבור השירות. בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר, צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום שיודעים איך להשיג עבור הלקוח דמי ניהול מופחתים, ואיך להתאים את כל הביטוחים באופן אישי לצרכים של העובד ובני משפחתו.

קרנות הפנסיה השונות וכספי הפיצויים מאפשרים לעובדים שהפקידו במשך שנים רבות את הכספים, לנצל אותם בזמן היציאה לגמלאות. כספי הפנסיה והפיצויים נועדו לאפשר לעובד ולבני משפחתו חיים ברמה גבוהה גם לאחר הפרישה ממעגל העבודה. בהתאם לכך, ייעוץ מקצועי בתחום הוא הכרחי בשביל לקבל את כל הזכויות המגיעות לעובד במסגרת החוק.

המכללה לתכנון פרישה מציגהקורס תכנון פרישה מקוון מקיף, המועבר עי המומחים המובילים בתחום תכנון הפרישה בישראל. הסמכה בתחום הפרישה לאנשי מקצוע מהעולמות הפיננסים.

קרנות הפנסיה הותיקות

תכנון פרישה ועזרה ללקוחות בניהול הכספים

מתכנני פרישה מקצועיים עובדים ביחד עם הלקוח, ועוזרים לו לבצע את כל החישובים הנדרשים. המתכננים יושבים ביחד עם הלקוח ועוברים על כל מסלולי הפנסיה והפיצויים שברשותו. הם עוזרים לו לקבל החלטות חשובות בנוגע למשיכת כספי הפיצויים, וניהול נכון של ההפקדות החודשיות. ייעוץ מקצועי חוסך בתשלומים החודשיים לחברות הביטוח ומאפשר ללקוח לחסוך בצורה מושכלת לשעת הזקנה.

סוכני ביטוח יקרים ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני, מחפשים מקצוע מבוקש ואטרקטיבי, תוספת מבורכת לעסק הפרטי שלכם והגדלת ההכנסה החודשית? הצטרפו אלינו עוד היום אל מסלול תכנון פרישה לימודים און ליין שלנו בתכנון פרישה.

הלימודים בתכנון פרישה במכללה שלנו, מכשירים אנשי מקצוע מעולים לעבודה עם לקוחות בתחום. אנחנו המכללה המובילה בארץ בתחום הפרישה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר.