רכיבי שכר לפיצויים

על פי תקנות פיצויי פיטורים, רכיבי השכר הנכללים בשכר הקובע לפיצויים הינם שכר יסוד, תוספת ותק, תוספת יוקר המחיה, תוספת משפחה ותוספת מחלקתית או מקצועית. לעומת זאת, רכיבי שכר אחרים, כגון בונוסים, עמלות, תשלומים בגין שעות נוספות, החזרי הוצאות וכו’, אינם נכללים בשכר הקובע לפיצויים. עם זאת, ישנם מקרים מסוימים בהם רכיבי שכר אחרים עשויים להיכלל בשכר הקובע לפיצויים, וזאת במידה והם הוגדרו מראש בחוזה העבודה של העובד או בהסכם קיבוצי החל עליו.
חשוב לציין, כי במידה והשכיר טוען כי רכיב שכר מסוים אמור להיכלל בשכר הקובע לפיצויים, יהיה עליו להוכיח זאת בפני בית הדין לעבודה. כדאי מאוד להתייעץ עם מתכנני פרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון.

ייעוץ פרישה מקצועי עבור עצמאים ושכירים

מתכנן פרישה מקצועי הוא איש מקצוע בעל הכשרה וניסיון בתחום הפיננסים והביטוח. הוא בוחן את הצרכים הפיננסיים של הלקוחות, ומסייע להם להתאים את התכנית הפנסיונית לצרכי כלכלת המשפחה. מתכנן פרישה מבצע סקירה של כל האפשרויות הפנסיוניות הקיימות, כולל קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים ועוד. בהתאם לכך, הוא מסייע ללקוחות להעריך את היקף הכספים העומדים לרשותם לאחר הפרישה.

המצב הכלכלי המשתנה והעלייה בתוחלת החיים, יוצרים צורך אמיתי במומחיות ובקיאות בתחום תכנון פרישה. תכנון פרישה לימודים אונליין בתחום זה מעניקים יתרון משמעותי לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שרוצה להרחיב את הידע הפיננסי שלו.
תכנון פרישה הוא תחום מבוקש, אשר צפוי לצמוח בשנים הקרובות. לימודים בתחום זה יכולים להוות הזדמנות מצוינת לפתח קריירה בתחום הפיננסים, ולסייע לאנשים להגשים את היעדים הפיננסיים שלהם לאחר הפרישה.

רכיבי שכר לפיצויים
הדרך להפוך למתכנן פרישה מוסמך

רוצים להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות בנושא פרישה כלכלית? קורס תכנון פרישה מקוון של מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר, מעניק לכם את הידע והכלים הדרושים, כדי להגשים את המטרה שלכם.
הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי ומקיף את כל הנושאים הרלוונטיים לתכנון פרישה, כולל אופן משיכת הכספים מכל מוצר, מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, ודיני העבודה הרלוונטיים לפרישה. בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מוסמך מטעם המכללה.