רצף פיצויים ורצף קצבה

לפני היציאה לגמלאות צריך לקבל החלטות חשובות בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר, נוגעות לרצף פיצויים ורצף קצבה. רצף קצבה הוא סך כל הכספים המופקדים בקופות גמל, קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים, הכלולים בתוך חלק הפיצויים שנועד לשימוש עתידי בזמן הפרישה מעבודה. הכספים הללו לא נועדו למשיכה, אלא למטרת תשלום פנסיה בעתיד. היתרון הגדול של רצף קצבה הוא הגדלת התשלום החודשי מדי שנה, לאחר היציאה לגמלאות. בכל שלב נתון תוכלו לשנות את המסלול ולמשוך את הכספים הנמצאים בקופה.

רצף פיצויים מאפשר לעובדים לא לגעת בכספי הפיצויים ולחבר אותם למקום העבודה הבא. העניין מתאים במיוחד, עבור עמיתים המעוניינים לחסוך בתשלומי המיסים על כספי הפיצויים. בכל מקרה נתון, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון.

מתכנני פרישה מקצועיים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים מהן האופציות הטובות ביותר עבורו ועבור בני המשפחה. באמצעות תכנון נכון של היציאה לגמלאות, ושל החסכונות הפנסיוניים, ניתן לשמור על אותו אורח חיים לאחר הפרישה, ולנצל בצורה הטובה ביותר את כל החסכונות שנצברו במהלך השנים ואת כספי הפיצויים.

רצף פיצויים ורצף קצבה

תכנון פרישה לפני היציאה לגמלאות

תהליך תכנון הפרישה לפנסיה מתחיל עם איסוף של כל הנתונים הנדרשים בנוגע לכספים והזכויות שנצברו במהלך כל שנות העבודה. בעידן הנוכחי, בוא אנשים עוברים כמה מקומות עבודה במהלך החיים, כדאי מאוד לבצע תכנון פרישה בכל מעבר של עבודה.

מתכנני פרישה לומדים את המקצוע במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. מדובר בלימודים המתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהעולם הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה לימודי ייעוץ פרישה אלו מתמקדים בנושאים החשובים ביותר לגמלאים ומציעים את הפתרונות המתאימים ביותר.

במכללה שלנו, מכללה ייעודית בתחום הפרישה מבית אורין שפלטר, יש לנו מסלול לימודים מיוחד בתחום, המקנה לכם את הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? צרו עמנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.