רצף קצבה אוטומטי

בזמן עזיבת עבודה אחד הדברים החשובים ביותר הוא טיפול נכון בכספי הפנסיה והפיצויים. עבור העובד עומדות כמה אופציות לניצול של הכספים, אחת מהם היא רצף קצבה, ייעוד כספי הפיצויים לטובת הפנסיה החודשית לאחר הפרישה. היתרון של רצף קצבה הוא תשלומים גבוהים יותר לאחר היציאה לגמלאות. אך לפעמים, אדם שפרש מעבודה זקוק לכסף נזיל באופן מיידי ובמקרים אלו הוא מעוניין למשוך את כספי הפיצויים.

עובד שבחר ברצף קצבה יכול בהמשך הדרך להתחרט על כך. לכן, לא מדובר בהחלטה הרת גורל בנוגע לניצול הכספים. אבל בכל מקרה נתון, בשביל לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבור העובד ובני משפחתו, צריך ידע מקצועי בתחום הפרישה. כאן נכנסים לתמונה מתכנני פרישה, שעוזרים לעובד לקבל החלטות חשובות בנוגע לכל כספי הפנסיה והפיצויים.

עובדים שבחרו למשוך את הכספים יצטרכו לשלם מס מעבר לתקרה הפטורה. לכן, הייעוץ עם מומחי פרישה מומחים למיסוי יכול לחסוך עבור הלקוח בתשלומי מיסים מיותרים. לשם טיפול בכל כספי הפנסיה והפיצויים המעביד צריך למלא טופס 161 והעובד חייב למלא בהתאם טופס 161א. במידה והעובד לא בחר במסלול מסוים עבור הכספים הם עוברים באופן אוטומטי לרצף קצבה. להורדת טופס 161 לחצו כאן.

רצף קצבה אוטומטי

תכנון פרישה לימודים והכשרה מקצועית

המכללה שלנו מתמחה באופן מיוחד בכל הנושא של תכנון פרישה. אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס לימודי תכנון פרישה מקצועי בתחום המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות. במהלך הלימודים תרכשו ידע תיאורטי נרחב בכל הנושא של מיסוי פרישה. בנוסף לכלים מעשיים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות שתתקלו בהם במהלך העבודה. הלימודים מתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.