רצף קצבה או רצף פיצויים

מה ההבדל בין רצף פיצויים ורצף קצבה?

כאשר מסיימים מקום עבודה עומדות לפני העובד שלוש אופציות לניצול של כספי הפיצויים. משיכה של כספי הפיצויים ללא טופס 161, רצף קצבה או רצף פיצויים. משיכת הכספים תעלה לעובד במס מעבר לתקרה הפטורה כחוק. המסלול של רצף פיצויים מייעד את הכספים עבור הפיצויים בעתיד לבוא, לאחר הפרישה לגמלאות. רצף קצבה מייעד את הכספים לטובת תשלומי הפנסיה החודשיים לאחר הפרישה.

כיצד ניתן לבחור בין רצף פיצויים ורצף קצבה? או האם כדאי בכלל למשוך את הפיצויים באופן מיידי? בשביל לענות על שאלות אלו נדרש ידע מקצועי. לכן, עובדים רבים במשק הישראלי מתייעצים בנושא עם מומחים למיסוי פרישה לפני קבלת כל החלטה.

מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים ללקוחות לקבל החלטות מקצועיות בנוגע לניהול של כספי הפנסיה והפיצויים, לטובתו ולטובת בני משפחתו. הייעוץ יכול לחסוך עבור הלקוח בתשלומי מיסים מיותרים, ולאפשר לו ולבני משפחתו לשמור על אותה רמת חיים לאחר הפרישה.

תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ והוא מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, יועצי מס, רואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה.

לימודי תכנון פרישה במכללת OS-EXPERTS

לימודי תכנון פרישה לפנסיה במכללה מקנים לכם סט כלים מעשי להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים מהתחום הפיננסי והפנסיוני שעברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה. במסגרת הלימודים תרכשו את כל החומר התיאורטי הנדרש עבור תכנון פרישה, תרכשו מיומנויות לזיהוי וניתוח של סיטואציות שיעזרו לכם להתמודד טוב יותר עם לקוחות, ותלמדו איך לטפל בכל סוגיה באופן כירורגי תוך מציאת הפתרון ההולם ביותר עבור הלקוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.