רצף קצבה מס הכנסה

רצף קצבה הוא בעצם ייעוד כספי הפיצויים לצורך קצבה חודשית בעתיד. במקום למשוך את כספי הפיצויים במעבר בין עבודות או כאשר הזמן מאפשר זאת בהתאם לגיל ולתנאי העבודה, העובד מחליט להשאיר את הכספים לטובת החסכונות הפנסיוניים בעתיד.

אחד הדברים החשובים ביותר בנוגע לרצף קצבה הוא הפטור ממס הכנסה. כאשר מבצעים רצף פיצויים מגדילים בעצם את הפטור ממס הכנסה על החסכונות הפנסיוניים. ישנם מקרים שבהם עובדים נמצאים במצוקה ומעוניינים למשוך את הכספים, ישנם מקרים בהם העובד לא מודע לגודל ההחלטה שהוא לוקח על עצמו ולכל ההשלכות שלה בעתיד. לכן, רבים מהעובדים במשק הישראלי פונים למתכנני פרישה מקצועיים בשביל לקבל החלטות בנידון.

תכנון פרישה עוזר ללקוחות להגיע להחלטה מושכלת בנוגע לניצול של כספי הפיצויים וייעוד שלהם לרצף פיצויים או רצף קצבה. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי המאפשר לכם לעזור ללקוחות לפרוש בכבוד.

 רצף קצבה מס הכנסה
עבור מי מתאימים לימודי תכנון פרישה?

קהל היעד האידאלי עבור תכנון פרישה הם אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. בשנים האחרונות סוכני ביטוח רבים נאלצים להתמודד עם רגולציות שמקשות עליהם לנהל את העסק, ומעכבות את כל תהליך העבודה. כמו כן, העמלות על עסקאות נשחקו בהדרגה והסוכנים חייבים ללמוד להמציא את עצמם מחדש. תכנון פרישה הוא תוספת מכובדת לעסק הפרטי לשם הגדלת מעגל הלקוחות ומתן שירות נוסף ללקוחות קיימים.

קורס תכנון פרישה

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס תכנון פרישה לחשבי שכר מקיף ויסודי עם דגש על הצד הפרקטי של המקצוע. אצלנו תרכשו סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

רוצים להירשם ללימודי תכנון פרישה אצלנו במכללה. אז למה אתם מחכים! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.