רשות המיסים קיבוע זכויות

קיבוע זכויות מאפשר לעובדים שהגיעו לגיל פרישה, לקבל הנחה משמעותית בתשלומי מס הכנסה. באמצעות קיבוע זכויות, אתם יכולים לנצל את הפטור המגיע לכם עבור הכספים כסכום חד פעמי, באמצעות פטור על קצבת הזקנה או כשילוב של השניים. את הטבות המס המיועדות ניתן לקבל על ידי מילוי טופס 161 ד, ומסירתו לפקיד השומה במס הכנסה. אך לפני שפונים לרשות המיסים ומגישים טופס קיבוע זכויות, צריך לאתר ולרכז את כל המסמכים הנוגעים בדבר. כמו כן, על הפורשים לבצע את כל חישובי המס הנדרשים, באמצעות מחשבון פרישה ולהיות מודעים לכל ההשלכות הפיננסיות של ההחלטה שלהם.

לפני קבלת החלטה כל כך חשובה מומלץ לאנשים העומדים בפני פרישה, להתייעץ עם מתכנן פרישה מקצועי, בשביל לנצל בצורה הטובה ביותר את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק.

רשות המיסים קיבוע זכויות
מה תפקידו של מתכנן פרישה?

מתכנן פרישה אמור לעזור ללקוחות לנצל בצורה הטובה ביותר את הטבות המס המגיעות להם. כמו כן, תכנון פרישה נועד עבור אנשים בכל שלב ולא רק עבור רגע הפרישה עצמו. כיום עם המעבר בין עבודות ועם שינויים דחופים יותר בסטטוס המשפחתי, עובדים רבים במשק הישראלי שכירים ועצמאים, פונים לייעוץ מקצועי שנים רבות לפני היציאה לפנסיה. תפקידו של מתכנן הפרישה הוא לעזור ללקוח לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה, ולתכנן בצורה הנכונה את כלכלת המשפחה.

האם תכנון פרישה הוא מקצוע בפני עצמו?

תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ, והוא מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני’ המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה. במהלך לימודי ייעוץ פרישה במכללה שלנו, תתנסו בכל הרבדים של המקצוע, ותרכשו כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות. אצלנו תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים והיבטי המיסוי הנדרשים, ותרכשו ידע מקיף בנוגע לניהול נכון של כלכלת המשפחה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.