שחזור טופס 161

הודעת מעביד על פרישה מעבודה

טופס 161 הוא טופס הודעת מעביד על פרישה מעבודה של עובד. הטופס משמש את העובד בשביל למשוך את כספי הפיצויים. על העובד למלא בעצמו טופס 161א ולאחר מכן להחליט מהו הערוץ המתאים ביותר עבורו למשיכת הכספים. העובד יכול למשוך את הכספים או לייעד אותם לרצף קצבה או רצף פיצויים. רצף קצבה הוא צירוף של הכספים לחיסכון הפנסיוני ומשיכה שלהם כקצבה חודשית לאחר הפרישה לגמלאות. רצף פיצויים הוא שמירה של הכספים במסגרת תשלומי הפיצויים העתידיים וצירופם לפיצויים שיתקבלו בעתיד ממעסיקים נוספים.

במקרים מסוימים יש לבצע שחזור של טופס 161. במקרים אלו צריך קודם כל לאתר את המעסיק ולדרוש ממנו את הטופס המבוקש. במידה והדבר אינו אפשרי ישנן דרכים נוספות למשיכת הכספים ללא הטופס.

להורדת טופס לחצו כאן

מומחים למיסוי פרישה

בכל מקרה נתון שבו העמיתים מתלבטים בנוגע למשיכת הכספים, איתור טפסים או סירוב של המעביד לחתום על הטופס, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון.
מומחים למיסוי פרישה יושבים ביחד עם הלקוחות, ובודקים לעומק מהן כל האפשרויות השונות העומדות בפניהם. במסגרת הייעוץ הם בודקים את כל היבטי המיסוי הנדרשים על משיכת הכספים, ומייעצים ללקוח האם כדאי לו למשוך את כספי הפיצויים או להשאיר אותם לטובת החסכונות הפנסיוניים בעתיד.

שחזור טופס 161
לימודי תכנון פרישה

במכללה שלנו השייכת לקבוצת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות תוכנית מקיפה בתכנון פרישה. אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבוד עם לקוחות בתחום. המסלול שלנו מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים דרכים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה. במסגרת לימודי תכנון פרישה לפנסיה אצלנו תתנסו בעבודה בפועל ותרכשו כלים מעשיים לביצוע חישובי מס בתחום הפרישה. אנחנו שמים דגש מיוחד על כלכלת המשפחה ועל התאמת הייעוץ ללקוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.