תיאום מס הכנסה

במקרים של פרישה מוקדמת רפואית מהעבודה ובמשך כל תקופת הפנסיה, קיימים לא מעט אנשים בעלי יותר ממקור הכנסה אחד. בין אם מדובר בקבלה של פנסיה מהמעסיק, מקרן פנסיה או מחברת ביטוח, או בעבודה עבור מעסיק חדש תוך כדי קבלת פנסיה חודשית, יש לבצע תיאום מס הכנסה.

לשם ביצוע תיאום מס, הפורשים מחויבים לגשת לפקיד השומה באזור המגורים שלהם, ולהציג בפניו את תלושי הפנסיה ואת תלוש המשכורת שלהם, בתחילתה של כל שנה או כאשר הם מתחילים לקבל הכנסות במשך השנה. באופן זה, פקיד השומה עורך תיאום מס הכנסה תוך שהוא לוקח בחשבון את כל ההכנסות.

במקרים רבים כדאי להתייעץ עם מומחים לפרישה לפני קבלת כל החלטה בנוגע למיסוי פרישה או תיאום מס בין מקומות עבודה. תכנון פרישה עוזר ללקוח לקבל החלטות מושכלות בנוגע להמשך עבודה לאחר הפרישה וכל נושא אחר כנדרש.

תיאום מס הכנסה
מיסוי פרישה

מתכנני פרישה מקצועיים, עובדים ביחד עם הלקוחות על מנת לתווך עבורם את כל האופציות העומדות לרשותם. זאת בכדי שיוכלו לקבל החלטות מושכלות בנוגע לתהליך הפרישה. כחלק מתהליך הפרישה, מתכנני הפרישה מבצעים סקירה כוללת של כל אפשרות פנסיונית רלוונטית, כולל הבהרת המשמעויות הכלכליות של כל צעד.

רוכשים מקצוע מבוקש במכללת Os-Experts

לכל אלה המעוניינים לרכוש מקצוע מתגמל ומעניין, המכללה שלנו מציעה קורס ייעודי בתחום תכנון פרישה. לימודי תכנון פרישה נערכים בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר. אחד היתרונות הבולטים שלנו הוא האופציה לבחור בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. כחלק מההכשרה אצלנו, משתתפי הקורס נחשפים לכל הכלים והידע הפרקטי הדרושים להם לצורך עבודה עם לקוחות. בקורס מושם דגש רב על הוראה פרטנית של מוצרי החיסכון הפנסיוני.

אם הסתקרנתם ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס, דברו איתנו עוד היום ויועצי הלימודים של המכללה ישמחו לענות על כל שאלה.