תיקון 3 לחוק קופות הגמל

המטרה המרכזית של תיקון 3 לחוק קופות הגמל הינה הקצאת הכספים שאנו מפקידים על בסיס חודשי בקופות גמל, לצורך קבלת קצבה חודשית לאחר הפרישה. כידוע, כאשר אנו פורשים, אנו מבצעים משיכה מקופת גמל, כך שכאשר אנו יוצאים לפנסיה, אנו מקבלים קצבה חודשית (לפי מסלול קצבתי) שמכלכלת אותנו עד ליומנו האחרון. טרם כניסתו של תיקון 3 לתוקף, הפורשים היו מקבלים את הסכום שהצטבר בתור תשלום חד פעמי (לפי מסלול הוני) כאשר הם פדו את קופת הגמל שלהם בגיל הפרישה.

לפרוש בשיא בעזרת תכנון פרישה

חשוב להיוועץ עם צוות תכנון פרישה לגמלאות כדי להגדיר את האפשרויות הזמינות עבור הלקוח, וזאת על מנת לפרוש באופן המתאים והמשתלם ביותר. יועץ הפרישה מבצע סקירה מקיפה של כל אופציה פנסיונית, לרבות היקף הכספים שיעמדו לרשות הפורשים.

תחום תכנון פרישה תפס תאוצה בתקופה האחרונה, ונחשב לאחד המקצועות הנחשקים ביותר בשוק התעסוקה העכשווי. בשל הצורך הרב למומחיות בתחום זה, לימודים בתחום עשויים לתת ערך רב לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שחפץ להרחיב את האופקים שלו והידע הפיננסי שלו, על מנת להציע ללקוחותיו פתרונות מתאימים בתחום.

תיקון 3 לחוק קופות הגמל
לימודי תכנון פרישה במכללת Os-Experts

הקורס המוצע על ידי המכללה שלנו הינו קורס מקצועי בתחום תכנון פרישה. המכללה שלנו פועלת בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר. קורס תכנון פרישה לפנסיה מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי. במסגרת ההכשרה המשתתפים רוכשים כלים חשובים וידע פרקטי לעבודתם העתידית עם לקוחות. בנוסף, משתתפי הקורס לומדים על כל מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים כיום בשוק. הקורס שם דגש על האופן הנכון של משיכת הכספים מכל מוצר ומעניק ידע מקיף באשר לדיני העבודה הרלוונטיים.

במידה ותרצו לשמוע פרטים נוספים לגבי הקורס, פנו אלינו עוד היום, ויועצי הלימודים של המכללה ישמחו לעמוד לשירותכם.