תיקון 5 לחוק קופות הגמל

תיקון מספר 3 משנת 2008 עסק בייעוד של כל החיסכון הפנסיוני. התיקון תקף עבור כל ההפקדות לקרנות הפנסיה, החל מינואר 2008. התיקון נועד למטרת קצבה ומשיכה של החיסכון בהתאם לכללים שנקבעו בחוק, והוא תקף מגיל פרישה.
תיקון 5 לחוק קופות גמל פורסם בסוף שנת 2010, ומטרתו הייתה להכניס מספר הבהרות ולהקל במעט במקרים של משיכה מקופת קצבה, וזאת לאור השפעות תיקון מספר 3 והשלכותיו על החסכונות הפנסיוניים.
אדם מן הישוב אינו יכול לקבל החלטות מושכלות בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים, ולהכיר לעומק את כל החוקים והתקנות הנוגעות לתחום. לכן, רבים נעזרים במתכנני פרישה מקצועיים בשביל לקבל החלטות חשובות בנוגע לחסכונות הפנסיוניים.

תפקידם של מתכנני הפרישה

ההחלטות המתקבלות בעת הפרישה, הינן בעלות השלכות מרחיקות לכת על הפורש ובני משפחתו, בכל הנוגע לכלכלת המשפחה. לכן, חשוב ביותר לקבל הכוונה מקצועית של מומחים למיסוי פרישה. מומחים אלה יבהירו בצורה מונגשת את האפשרויות הנמצאות בידי הפורש, וזאת על מנת שיוכל לקבל החלטות מושכלות בנידון. במסגרת התהליך, מתכנן הפרישה מבצע סקירה כוללת של כל אופציה פנסיונית זמינה, ומבהיר את המשמעויות הפיננסיות העומדות מאחורי כל החלטה.

תכנון פרישה תפס תאוצה בשנים האחרונות וכיום מדובר באחד מהתחומים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. לימודים בתחום זה יכולים להביא תועלת רבה לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שמעוניין לספק שירות חדש ללקוחות קיימים, ולמשוך לקוחות חדשים לבית העסק. באמצעות ידע פיננסי בתכנון פרישה, תוכלו לסייע ללקוחות, במציאת פתרונות פרקטיים לתקופת הפרישה ועל הדרך להגדיל את ההכנסה החודשית.

תיקון 5 לחוק קופות הגמל
כיצד הופכים למתכנני פרישה במכללת Os-Experts

על מנת להפוך למתכנן פרישה מקצועי, יש צורך בקורס שיספק פלטפורמת לימוד מהימנה ומקצועית. המכללה שלנו מציעה לכם קורס תכנון פרישה לחשבי שכר. הפעילות שלנו מתבצעת בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר, והקורס מועבר בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. בוגרי הקורס רוכשים את כל הכלים והידע הפרקטי הדרושים להם לעבודה עם לקוחות. הקורס שם דגש מיוחד על הוראת מוצרי החיסכון הפנסיוני, יישום הידע בנוגע למשיכת הכספים מכל מוצר והבנת דיני העבודה הקשורים לתחום.

אם התחום מדבר אליכם, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.