תנאי פרישה מהמשטרה

תנאי הפרישה מהמשטרה שונים עבור שוטרים שהתגייסו למשטרת ישראל עד 31.12.2003 ועבור שוטרים שהתגייסו מה-1.1.2004. בעבר, השוטרים היו מבוטחים במסגרת של פנסיה תקציבית. אך החל משנת 2004 שוטרים חדשים שהצטרפו לשירות, מבוטחים במסגרת פנסיה צוברת. כל שוטר שפרש משירות משטרתי, זכאי למענק פרישה חד פעמי בנוסף לקצבה חודשית המשולמת ביום האחרון לכל חודש. בתנאים מסוימים הפורשים זכאים לתשלומים חד פעמיים נוספים, כגון פדיון ימי חופשה וניצול ימי מחלה.

במסגרת תנאי הפרישה של שוטרים משירות, הם זכאים להנחות משמעותיות במיסוי על כספי הפיצויים. אבל, בשביל לנצל את כל ההטבות המגיעות לשוטרים, ובשביל לתכנן בצורה נכונה את היציאה לגמלאות, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה. מתכנני פרישה בקיאים בכל החוקים והתקנות והם יכולים לספק עבור הפורשים מידע מקיף בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. בנוסף לכך, יועצי פרישה חוסכים עבור הלקוחות בתשלומי מיסים מיותרים ומאפשרים להם לפרוש בכבוד.

תנאי פרישה מהמשטרה
מהם התנאים עבור לימודי תכנון פרישה?

לימודי תכנון פרישה מתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. בשנים האחרונות העמלות של סוכני ביטוח ושל אנשי מקצוע נוספים נשחקו בהדרגה והם מחפשים דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. בהתאם לכך, לימודי תכנון פרישה עוזרים לכם להזרים דם חדש לבית העסק, למצוא לקוחות חדשים ולתת שירות נוסף ללקוחות קיימים. במסגרת הלימודים אצלנו במכללה תלמדו על כל מסלולי הפנסיה ועל מיסוי כספי הפיצויים ותרכשו כלים מעשיים לעזור ללקוחות. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע ובהתאם לכך אנחנו עובדים עם המרצים הטובים ביותר בתחום, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.