תקנות פיצויי פיטורים

תקנות פיצויי פיטורים מפרטות את אופן החישוב של פיצויי פיטורים בהתאם לקטגוריה אליה משתייך העובד ובהתאם לאופן ההעסקה שלו. בהתאם לחוק פיצויי פיטורים, נהוג לחשב את פיצויי הפיטורין על פי מכפלת המשכורת האחרונה של העובד במספר שנות הוותק שלו. יחד עם זאת, החוק מייעד הוראות שונות לקביעה של המשכורת הקובעת לצורך החישוב הנדרש. כאשר רוצים לבצע חישובים מתאימים בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים כדאי מאוד להיעזר באנשי מקצוע מתחום הפרישה לפני קבלת כל החלטה בנידון.

מיסוי פרישה כמקצוע העתיד

תכנון פרישה הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. במציאות העכשווית, ניתן לראות צורך אמיתי למומחיות בתחום חשוב זה. צוותי תכנון פרישה עמלים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות במטרה לתווך עבורם את האפשרויות השונות העומדות לרשותם, וזאת על מנת שיוכלו לקבל החלטות חכמות הנוגעות לתהליך הפרישה. במסגרת תהליך ההכוונה, מתכנן הפרישה מבצע סקירה כוללת של כל האופציות הפנסיוניות הזמינות, כולל הבהרת המשמעויות הפיננסיות הנובעות מכל בחירה המתקבלת על ידי הפורש.

לימודי תכנון פרישה לפנסיה עשויים לתת ערך מוסף לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שמעוניין להעשיר את הידע הפיננסי שלו על מנת לפתוח עבור לקוחותיו פתח אל פתרונות פרקטיים לתקופת הפרישה, ועל הדרך להגדיל את ההכנסה החודשית.

תקנות פיצויי פיטורים
לימודי תכנון פרישה

הקורס המוצע על ידי המכללה שלנו הינו קורס ייחודי בתחום תכנון פרישה. הפעילות שלנו מתבצעת בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר. קורס לימודי תכנון פרישה מועבר בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. במהלך ההכשרה יש לכם את ההזדמנות ללמוד את כל הכלים והידע הפרקטי הדרושים לעבודה עם לקוחות. בנוסף לכך, הקורס שם דגש מיוחד על הוראת מוצרי החיסכון הפנסיוני, על מנת שבתום הקורס תוכלו ליישם את הידע שלכם בכל הנוגע למשיכת הכספים מכל מוצר. משתתפי הקורס לומדים את כל מה שיש לדעת על דיני העבודה הקשורים לתחום הפרישה.

אם אתם רואים את עצמכם פוצחים בקריירה מרתקת, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.