תקרה לרצף פיצויים

בעת פרישה, על העובד לקבל מספר החלטות חשובות הנוגעות לאופן שבו הוא רוצה לנהוג בכספים שנצברו על שמו במהלך השנים. אחת מהאופציות העומדות לרשותו היא משיכת כספי הפיצויים. כספי פיצויים מקבלים פטור ממס, עד לתקרה של גובה משכורת עבור כל שנת עבודה של העובד. אך, משיכה של כספי הפיצויים עלולה לפגוע בפטור ממס, אותו ניתן לקבל בעתיד במסגרת פנסיית הזקנה. ניתן לומר, כי רצף פיצויים יוביל לדחייה של משיכת הפיצויים כסכום חד פעמי לעתיד.
לעובד שלרשותו עומדים כספי פיצויים חייבים במס, עשוי להיות כדאי לדחות את המימוש של כספי הפיצויים למועד שבו הוא עתיד לשלם את המס השולי המופחת.

מומחים למיסוי פרישה וכלכלת המשפחה

צוותי תכנון פרישה עובדים בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותיהם על מנת להגדיר עבורם את האפשרויות הנמצאות לרשותם, וזאת על מנת שיוכלו ליישם את תהליך הפרישה בצורה המתאימה להם. במסגרת התהליך, מתבצעת סקירה כוללת של כל אפשרות פנסיונית זמינה, כולל הבהרת המשמעות הפיננסית שממנה יוכלו ליהנות הפורשים.

נכון להיום, תחום תכנון פרישה המתמקד בכלכלת המשפחה, הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. הסיבה לכך היא, כי קיים צורך אמיתי למומחיות בתחום חשוב זה. תכנון פרישה לימודים אונליין בתחום יכולים להעשיר רואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח וכל מי שמעוניין להרחיב את אופקיו והידע הפיננסי שלו, על מנת לספק ללקוחותיו פתרונות פרקטיים מתאימים לתקופת הפרישה. באמצעות לימודי תכנון פרישה, תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה החודשית.

תקרה לרצף פיצויים

תכנון פרישה, לימודים והכשרה מקצועית לעבודה

המכללה שלנו הפועלת בשיתוף מלא עם מכללת אורין שפלטר, מציעה לכם קורס מקצועי ייחודי בתחום תכנון פרישה. יש לכם את האופציה לבחור בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. במהלך ההכשרה תוכלו לרכוש את כל הכלים והידע הפרקטי הדרושים לעבודה עם לקוחות, וללמוד בהרחבה על כל מוצרי החיסכון הפנסיוני. כמו כן, קורס ניהול פרישה שם דגש על האופן שבו ניתן ליישם את משיכת הכספים מכל מוצר ומלמד אתכם את כל מה שיש לדעת בנוגע לדיני העבודה הקשורים לתחום. בנוסף לכך, הקורס מאפשר לכם לקבל השכלה בתחום כלכלת המשפחה.

אם הנושאים הללו מסקרנים אתכם, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.