תקרה לרצף קצבה

רצף קצבה מתייחס להחלטת העובד להשאיר את כספי הפיצויים בזמן פרישה או עזיבת עבודה, לטובת הפנסיה החודשית בעתיד. רצף קצבה תקף עבור עובדים שכספי הפיצויים שלהם הופקדו חלקם או כולם בביטוח פנסיוני או בקופת גמל, שרשאית להפקיד עבור העובד פנסיה חודשית. בכל שלב נתון העובד יכול להתחרט ולמשוך את כספי הפיצויים, בהתאם לתנאים הנדרשים בחוק.

תקרה לרצף פיצויים ולרצף קצבה היא הסכום האוטומטי שבו מתבצע אישור על הרצף ללא צורך להגיע למס הכנסה לצורך קבלת האישור. התקרה עומדת כיום על 360,000 ש”ח או השכר החודשי עד 32,000 ש”ח כפול מספר שנות העבודה.

לפני הפרישה לגמלאות יש המון החלטות חשובות וכבדות משקל שצריך לקבל. לכן, כדאי מאוד לבצע את כל הבדיקות הנדרשות בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים עוד בשלבים מוקדמים לפני הפרישה או עזיבת מקום עבודה. כיום ניתן לעשות זאת בקלות וביעילות על ידי שירות מקצועי של מתכנני פרישה מומחים למיסוי, שעוזרים ללקוחות לקבל את ההחלטות המתאימות ביותר עבורם ועבור בני המשפחה.

תקרה לרצף קצבה
תכנון פרישה וכלכלת המשפחה

תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל בצורה הנכונה את כלכלת המשפחה, ולדאוג לשמירה על אורח החיים בשעת הזקנה. מתכנני פרישה מקצועיים יושבים עם הלקוח ובודקים שכל תוכניות הפנסיה והפיצויים שלו אכן נחוצות עבורו. לעתים יש צורך לשנות מסלול פנסיה בשביל לחסוך בתשלומי המיסים, ולנצל בצורה הטובה ביותר את כל ההטבות המגיעות לעמית במסגרת החוק.

 קורס תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ, הלימודים אצלנו במכללה מכשירים אתכם לעבודה בתחום תוך כדי לימוד מעמיק של כל המוצרים הפנסיוניים והיבטי המיסוי על פרישה בדגש מיוחד על כלכלת המשפחה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.