תקרת הפקדה לקרן השתלמות עצמאי

תקרת ההפקדה לקרן השתלמות עצמאי לשנת 2023 היא 12,776 ש”ח. סכום זה מוכר לניכוי ממס הכנסה. עצמאי יכול להפקיד לקרן השתלמות עד 4.5% מההכנסה החייבת שלו, אך לא יותר מתקרת ההפקדה. אם הכנסתו של עצמאי נמוכה מהתקרה, הוא יכול להפקיד את מלוא ההכנסה שלו. הפקדות לקרן השתלמות עצמאי פטורות ממס רווחי הון, בתנאי שהכספים יימשכו לאחר 6 שנות ותק. חשוב לציין כי תקרת ההפקדה היא תקרה שנתית. כלומר, עצמאי יכול להפקיד את הסכום המקסימלי ב-12 תשלומים חודשיים שווים.

החשיבות של ייעוץ פרישה מקצועי

פרישה היא שלב משמעותי בחיים, הדורש תכנון זהיר ומקצועי. ייעוץ פרישה מסייע ללקוחות להבטיח לעצמם הכנסה הולמת לאחר הפרישה, בשביל לשמור על אותה רמת חיים. ייעוץ פרישה מקצועי הוא השקעה משתלמת, שחוסכת עבור הלקוחות בתשלומי מיסים מיותרים ועוזרת להם לפרוש בכבוד. לכן, לא פלא שתכנון פרישה הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה הישראלי.
המצב הכלכלי המשתנה והעלייה בתוחלת החיים, יוצרים צורך אמיתי במומחיות ובקיאות בתחום זה. תכנון פרישה לימודים אונליין, מעניקים יתרון משמעותי לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח וכל מי שרוצה להרחיב את הידע הפיננסי שלו. מומחים בתחום יכולים לסייע ללקוחותיהם ליישם פתרונות יצירתיים לתקופת הפרישה, כולל בחירת מסלולי חיסכון פנסיוניים, ניהול הנכסים הפיננסיים והתכנון של הכנסה חודשית לאחר הפרישה.

תקרת הפקדה לקרן השתלמות עצמאי
קורס תכנון פרישה מקצועי, הדרך שלכם להצלחה

מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר, מציעה לכם את ההזדמנות להפוך למתכנני פרישה מוסמכים. הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי, ומעניק לכם את כל הידע והכלים הדרושים כדי להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות בכל הקשור לפרישה ממעגל העבודה.
קורס תכנון פרישה דיגיטלי מועבר על ידי מרצים מומחים בתחום, ומקנה לכם את ההכשרה והידע הדרושים כדי להצליח בתחום תכנון פרישה.
מעוניינים להשתלב בתחום מבוקש ומאתגר? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לרשותכם.