תקרת מס הכנסה

מדרגות מס הכנסה מתעדכנות מדי שנה ובהתאם להם נקבע שיעור המס שהאזרחים צריכים לשלם בהתאם לגודל ההכנסה. תקרת מס הכנסה היא שיעור המס המירבי אותו נדרשים עובדים בישראל לשלם בהתאם להכנסתם החודשית. מדי שנה מתעדכנת התקרה ומתעדכנים התנאים לקבל הנחות במס.

אחד התחומים שבהם חשוב ביותר להכיר את נושא המיסוי, הוא בנוגע לפרישה ממעגל העבודה. פורשים ממעגל העבודה ואנשים שעברו בין מקומות עבודה שונים, זכאים להטבות מס מטעם המדינה. ניתן לנצל את ההטבות בצורת פטור ממס על כספי הפנסיה החודשיים או בצורה היוון קצבה, פטור ממיסוי על משיכת כספים מיידית. בכל מקרה נתון שבו העובדים מעוניינים להכיר את הזכויות המגיעות להם, ולדעת כיצד לנצל את הטבות המס בצורה הטובה ביותר, כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי פרישה. מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים שברשותם ולקבל החלטות חשובות בנוגע להם.

תקרת מס הכנסה
תכנון פרישה בדרך להגדלת ההכנסה

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה והוא מאפשר לאלפי לקוחות מדי שנה לחסוך בתשלומי המס. כמו כן, תכנון פרישה עוזר ללקוחות לשמור על אותה רמת חיים מלפני היציאה לגמלאות. מדובר במקצוע שמתאים במיוחד עבור מקצוענים בתחום הפנסיוני והפיננסי, שמעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם.

הוספת תכנון פרישה לעסק הפרטי, מאפשרת לכם לפנות ללקוחות חדשים ולהציע ללקוחות ישנים שירות נוסף ואטרקטיבי. הלימודים בתחום מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית והם מקיפים את כל הנדרש מבחינה תיאורטית, ומספקים עבורכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום.

מעוניינים להצטרף אלינו לקורס תכנון פרישה?

מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס לימודי תכנון פרישה עבור מקצוענים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.