תקרת פיצויים פטורים 2023

כספי פיצויים ששולמו לעובד במסגרת פיטורין ומעבר בין עבודות או לאחר הפרישה, פטורים ממס הכנסה בהתאם לתקרה שנקבעה בחוק. תקרת פיצויים פטורים עבור שנת 2023 היא חודש אחד כפול מספר שנות העבודה, לא יותר מפטור של 13,310 ש”ח. כמו כן, ישנם מקרים בהם ניתן לקבל פטור גבוה יותר כמו במקרה שבו השכר המשמש את העובד כבסיס לפיצויים, נמוך מסכום של 13,310 ש”ח.

בכל מקרה נתון שבו עובד מעוניין למשוך את כספי הפיצויים, להשאיר אותם לטובת החסכונות הפנסיוניים בעתיד או לקבל את כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים לפרישה.

יועצי פרישה עם רקע במיסוי פרישה עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה, לתכנן בצורה נכונה את היציאה לגמלאות. בהתאם לכך, תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. לימודי ייעוץ פרישה מתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה.

 תקרת פיצויים פטורים 2023

איפה לומדים תכנון פרישה?

במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס תכנון פרישה לחשבי שכר, המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. במסגרת הלימודים בתכנון פרישה, תלמדו על כל המוצרים הפנסיונים הנמצאים כיום בשוק ועל אופן משיכת הכספים מכל מוצר. אצלנו תרכשו כלים פרקטיים עבור ניתוח של המצב הפיננסי של הלקוח, בהתאם לכל תוכניות החסכון שברשותו. אנחנו מתמקדים במיוחד בכל הנושא של מיסוי פרישה בדגש על תכנון מס נכון לקראת היציאה לגמלאות. אצלנו תרכשו כלים מעשיים לתכנון נכון של כלכלת המשפחה ותלמדו לעומק את הרקע המשפטי התיאורטי הנדרש לעבודה בתחום.

איך נרשמים ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם לקורס תכנון פרישה במכללה? אין יותר פשוט מכך! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.