תקרת רצף קצבה 2023-2024

תקרת רצף קצבה לשנת 2023-2024 היא 373,080 ש”ח. תקרת זו תקבע את גובה הקצבה המקסימלי שניתן למשוך ברצף קצבה.
רצף קצבה הוא מסלול משיכת כספים מפנסיה, במסגרתו המבוטח מושך קצבה חודשית קבועה, ללא הגבלת זמן. גובה הקצבה החודשית ברצף קצבה נקבע לפי גיל הפרישה, סכום החיסכון הפנסיוני והתשואה הצפויה על החיסכון.
תקרת רצף קצבה אוטומטי נועדה להגביל את גובה הקצבה החודשית שניתן למשוך במסלול זה, כדי למנוע מצב שבו מבוטחים ימשכו קצבה גבוהה מדי, ועל ידי כך יפגעו בזכויותיהם לפנסיה בגיל מאוחר יותר.

החשיבות של ייעוץ פרישה

פרישה היא שלב משמעותי בחיים, והיא דורשת תכנון זהיר. יועץ פרישה מקצועי מסייע ללקוחות לשמור על אותה רמת חיים מלפני היציאה לגמלאות. בהתאם לכך, יועץ פרישה בוחן את הצרכים הפיננסיים של הלקוחות ומסייע להם לבנות תוכנית מפורטת. הוא מבצע סקירה של כל האפשרויות הפנסיוניות הקיימות, כולל קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים ועוד. מתכנני פרישה מקצועיים מסייעים ללקוחות להעריך את היקף הכספים שיעמדו לרשותם לאחר הפרישה ועוזרים להם לנהל את כלכלת המשפחה.
לימודי תכנון פרישה יכולים לפתוח עבורכם דלתות לתפקיד מאתגר ומשתלם. תחום זה הוא תחום מתפתח, והביקוש ליועצי פרישה מקצועיים רק הולך וגובר מדי שנה.

תקרת רצף קצבה 2023-2024
קורס תכנון פרישה מקצועי, הדרך המהירה להפוך למתכנן פרישה

רוצה להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות בנושא פרישה כלכלית? קורס תכנון פרישה מקצועי של מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר מעניק לך את הידע והכלים הדרושים כדי להגשים את המטרה שלך. הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי ומקיף את כל הנושאים הרלוונטיים לתכנון פרישה, לרבות, מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, אופן משיכת הכספים מכל מוצר, ודיני העבודה הרלוונטיים לפרישה.
בסיום קורס מיסוי פרישה, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מוסמך מטעם המכללה.
לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום.