תקרת רצף קצבה

בעת הפרישה יש לקבל החלטות חשובות ביותר מאוד בנוגע לכספים שמתקבלים. קיימות מספר אופציות עבור הפורשים, לרבות פריסה, משיכת כספים, רצף קצבה, ורצף פיצויים. רצף קצבה הוא אפשרות תשלום שבה הפיצוי מחולק לתקופה מסוימת, ומשולם באמצעות תשלומים קבועים במקום על ידי תשלום חד פעמי. באופן זה, הפורש מקבל סכום קבוע על בסיס חודשי, שנתי או בהתאם למה שנקבע בהסכם הקצבה. רצף הקצבה מתאים עבור פורשים שרוצים להקטין את המס הנדרש על הפיצויים בזמן הפרישה. בנוסף לכך, רצף קצבה אוטומטי יכול לסייע לפורשים שיכולים להתמודד עם הכנסה נמוכה יותר בעת הפרישה. טרם מקבלים החלטה חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום או יועץ פנסיוני, וזאת על מנת לקבל החלטות מושכלות שההשלכות שלהן עלולות להיות קריטיות בשנים שלאחר הפרישה.

תקרת רצף קצבה
מקצוענים במיסוי פרישה

צוותי תכנון פרישה עמלים יחד עם לקוחותיהם כדי להגדיר את האפשרויות הזמינות להם, על מנת שיוכלו לפרוש בצורה המתאימה והמשתלמת ביותר. התהליך המקיף כולל סקירה של כל אפשרות פנסיונית, כולל היקף הכספים שמהם יוכלו ליהנות הפורשים.

כיום, תחום תכנון פרישה הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה, וקיים צורך אמיתי למומחיות בתחום זה. תכנון פרישה לימודים און ליין יכולים להביא ערך רב לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח ולכל מי שמעוניין להרחיב את אופקיו והידע הפיננסי שלו על מנת לספק ללקוחותיו פתרונות יצירתיים מתאימים לפרישה, וכך להביא להגדלת ההכנסה החודשית.

לימודים והכשרה בתכנון פרישה

המכללה שלנו שעובדת בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר, מציעה עבורכם קורס מקצועי בתחום תכנון פרישה. הלימודים מתקיימים בצורה פרונטלית או דיגיטלית. במהלך ההכשרה תרכשו כלים וידע פרקטי לעבודה עם לקוחות, ותלמדו על כל מוצרי החיסכון הפנסיוני. כמו כן, נתמקד באופן משיכת הכספים מכל מוצר ונספק עבורכם ידע מקיף בנוגע לדיני העבודה הקשורים לתחום. אחד הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס יועץ פרישה, הוא כלכלת המשפחה.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.