מה זה פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית משולמת על ידי המעביד על ידי הפרשות לקרן פנסיה. המעבידים יכולים גם להחליט לא להפריש את הכספים לקרן, ובמקום זאת לשלם לעובד את הפנסיה על חשבונם בזמן היציאה לגמלאות. פנסיה תקציבית נהוגה בישראל בעיקר במסגרת המנגנון הציבורי ועובדי המדינה. במהלך השנים חל בישראל מעבר הדרגתי מפנסיה תקציבית לפנסיה צוברת. בהתאם לכך, החל משנת 2001 לא ניתן להצטרף עוד למסגרת הפנסיה התקציבית בשירות המדינה. כיום המדינה נוהגת לבטח את העובדים במסגרת של פנסיה צוברת.

בכל מקרה בו עמיתים מעוניינים לקבל מידע על כל הזכויות המגיעות להם במסגרת הפנסיה התקציבית והמעבר לפנסיה צוברת, כדאי מאוד להתייעץ עם מתכנני פרישה. תכנון פרישה מוקדמת לפנסיה תקציבית עוזר ללקוחות למצות את כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק ומאפשר להם לפרוש בכבוד ולשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה.

מה זה פנסיה תקציבית?
תכנון פרישה, לימודים והכשרה לעבודה

תכנון פרישה הוא אחד המקצועות המבוקשים כיום במעגל העבודה, והוא מאפשר לעשרות אלפי עובדים מדי שנה לנצל את כל הזכויות הפנסיוניות שלהם. מדובר במקצוע המתאים במיוחד עבור רואי חשבון ויועצי מס ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

במכללה שלנו העובדת בשיתוף פעולה עם מכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס יועץ פרישה מקצועי בתכנון פרישה המקנה לכם את כל הכלים הפרקטיים לעבודה בתחום. אנחנו שמים דגש מיוחד על התמודדות עם מקרים קונקרטיים. בהתאם לכך, במהלך הלימודים אנחנו מקנים לכם כלים פרקטיים לביצוע של כל החישובים הנדרשים. הקורס המקיף והיסודי שלנו מכיל גם את כל החומר התיאורטי הנדרש עבור עבודה בתכנון פרישה.

הרשמה ללימודי תכנון פרישה

מעוניינים להירשם ללימודי תכנון פרישה במכללה שלנו? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.