מענק פרישה בטופס 161

להורדת הטופס לחצו כאן

מענק פרישה ניתן בעת מעבר בין עבודות או בזמן פרישה. מדובר בסכום חד פעמי אותו משלם המעסיק לעובד לאחר סיום עבודתו. באופן עקרוני אין חובה על המעסיק לשלם לעובד מענק פרישה. הזכות למענק וגובה התשלומים נקבעים בהסכם בין העובד למעביד.

המענק משולם במקרה של פיטורים, התפטרות או יציאה לגמלאות. אחד הדברים החשובים ביותר בנוגע למענק פרישה הוא המיסוי על הכספים. המענק חייב במס אך ניתן כמובן לקבל פטור על הכספים בהתאם לתנאים הנדרשים בחוק. במסגרת סיום יחסי העבודה, המעביד חייב למלא עבור העובד טופס 161 בו הוא מודיע על כל המענקים והזכויות המגיעים לעובד.

בכל מקרה נתון בו העובדים מעוניינים לדעת מהן הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק, כדאי מאוד להתייעץ עם יועצי מס מומחים לפרישה לפני קבלת כל החלטה.

מענק פרישה בטופס 161
תכנון פרישה לפני היציאה לגמלאות

תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים שברשותם. מתכנני פרישה מקצועיים בעלי ידע במיסוי ובכל התקנות והחוקים הנדרשים, עוזרים ללקוחות לחסוך בתשלומי המיסים. בהתאם לכך, היועצים עוזרים ללקוח ולבני משפחתו לשמור על אותה רמת חיים מלפני היציאה לגמלאות.

תכנון פרישה הוא אחד התחומים המבוקשים כיום בשוק העבודה ובמכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס תכנון פרישה לחשבי שכר ייחודי בתחום המעניק לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה.

לימודים והכשרה בתכנון פרישה

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס תכנון פרישה המתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. במהלך הלימודים תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק, ותלמדו על אופן משיכת הכספים מכל מוצר פנסיוני. המטרה שלנו היא להעניק לכם הכשרה פרקטית מקיפה שתשרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על לימודי תכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.