משיכת כספי פיצויים ללא טופס 161

לצורך משיכת כספי פיצויים מהקופה, דרוש אישור מהמעסיק. אבל, במקרה שחלפו ארבעה חודשים מתום סיום העבודה, לא נדרש כל אישור בשביל לשחרר את הכספים. בכל מקרה נתון אתם צריכים למלא טופס 161 בשביל לקבל את הטבות המס המגיעות לכם במסגרת החוק. משיכת פיצויים ללא טופס 161 יכולה לעלות לכם במס מרבי של 47%! רק במקרים מאוד מסוימים שבהם סכום הפיצויים נמוך מ-10,000 ש”ח וסיום העבודה אצל המעסיקים היה בשנת המס הקודמת, ניתן למשוך את הפיצויים ללא טופס 161. במקרים אלו ההכנסה שלכם צריכה להיות נמוכה מהשיעור הנקבע בחוק, 52,000 ש”ח עבור גברים ו-72,000 ש”ח עבור נשים.

בכל מקרה שבו עובדים נדרשים להתמודד עם משיכת כספי הפיצויים ועם סיום העסקה, רצוי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע לצורך קבלת כל התנאים המגיעים לעמית במסגרת החוק. לצורך כך, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה בשביל לקבל את כל ההחלטות הנכונות בנוגע לעניין.

משיכת כספי פיצויים ללא טופס 161
מומחים למיסוי ופרישה

תכנון פרישה, עוזר ללקוחות לנצל בצורה הטובה ביותר את כל הזכויות המגיעות להם, בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. מתכנן פרישה עובר עם הלקוחות על כל הביטוחים הנמצאים ברשותם, ביטוחי חיים ובריאות, ביטוח משכנתא וביטוח בקרנות פנסיה, וכל ביטוח אחר כנדרש. מתכנן הפרישה בודק שהלקוח אינו משלם על ביטוחים שאינם נחוצים עבורו או שהוא משלם פרמיות גבוהות מדי.

מתכנני פרישה לומדים את התחום במכללות השונות ברחבי הארץ. מדובר במקצוע שמתאים במיוחד לסוכני ביטוח, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים מהעולם הפיננסי והפנסיוני, שמחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלול לימודי תכנון פיננסי מיוחד המכשיר אתכם לעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.