סימולטור מס הכנסה שלילי

מענק עבודה

מענק עבודה עבור שכירים ועצמאים מתקבל במקרה של הכנסה מגובה מסוים. המענק עצמו עומד על 4000 ש”ח לשנה. מענק עבודה נקרא גם מס הכנסה שלילי או מענק הכנסה. במידה והעובד מעוניין לדעת האם הוא זכאי למענק, הוא יכול להשתמש בסימולטור מס הכנסה שלילי לצורך החישובים המתאימים ובדיקת זכאות. עבור מענק עבודה אין בדרך כלל צורך בסיוע מקצועי, מדובר בתהליך פשוט יחסית שניתן לבצע אותו לבד. אבל, ישנם מקרים רבים שבהם עובדים במשק הישראלי, שכירים ועצמאים נזקקים לעזרה, כגון בכל הנוגע למיסוי על כספי פנסיה ופיצויים וניצול נכון של החסכונות הפנסיוניים בעת עזיבת עבודה, פיטורין או פרישה.

סימולטור מס הכנסה שלילי

תכנון פרישה עבור שכירים ועצמאים

תכנון פרישה מוקדמת לפנסיה תקציבית מאפשר לשכירים ועצמאים במשק הישראלי, לנהל בצורה נכונה את כל כספי הפנסיה והפיצויים, ולקבל את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק. מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים ללקוח לעשות סדר בכל החסכונות הפנסיוניים, ובודקים האם כדאי לו למשוך את כספי הפיצויים בעת מעבר עבודה או להשאיר אותם לטובת שעת הפרישה. כמו כן, הם דואגים לכל ענייני המיסוי על הכספים ומייעצים ללקוח בנוגע למסלולי הפנסיה המתאימים ביותר עבורו.

תכנון פרישה נלמד במכללות השונות בכל רחבי הארץ והוא מיועד בעיקר לאנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

לימודי תכנון פרישה במכללת OS EXPERTS

המכללה שלנו מבית אורין שפלטר היא מכללה ייעודית בתחום הפרישה. בהתאם לכך, אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות מתכנני פרישה לעבודה עם לקוחות. תוכנית הלימודים שלנו כוללת קורס מאמני פרישה מעמיק של כל המסלולים הפנסיוניים ואופן משיכת הכספים מכל מוצר, והתמקדות בכל הנושא של מיסוי פרישה. אצלנו תלמדו על כל דיני העבודה הקשורים לתחום ועל ביטוח לאומי, צוואות וירושות ועוד נושאים רבים נוספים. במהלך הלימודים תרכשו ידע בנוגע לכלכלת המשפחה וניהול קשרי לקוחות.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.