פנסיה במקרה של מוות

פנסיה במקרה של מוות היא אחד הדברים החשובים ביותר עבור בן הזוג של הנפטר ועבור בני המשפחה. בכל מקרה של פנסיה לאחר המוות, צריך לברר לעומק מהם הזכויות המגיעות לשארי הנפטר, ומהי הדרך היעילה ביותר לנצל אותם בצורה הטובה ביותר שניתן.

בקרן פנסיה לאחר המוות צריך גם להבחין בין מקרה של מוות לפני היציאה לפנסיה, ומקרה של מוות לאחר היציאה לפנסיה. בכל אחד מהמקרים מדובר בתשלומים שונים עבור השארים בהתאם לכל התנאים שנקבעו במסגרת החוק.

בגלל כל העניינים הביורוקרטים המורכבים הקשורים למשיכת כספי פיצויים של נפטר, אנשים רבים בוחרים להתייעץ עם מומחים לפרישה לפני קבלת כל החלטה בנוגע לחסכונות הפנסיוניים של הנפטר. תכנון פרישה עוזר לאנשים רבים להשיג את כל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק. כמו כן, מתכנני פרישה עובדים עם לקוחות בכל שלב של מעגל העבודה, ועוזרים להם לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים שברשותם. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

פנסיה במקרה של מוות
לימודי תכנון פרישה, עבור מי זה מתאים?

לימודי תכנון פרישה לפנסיה מתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס בתכנון פרישה עבור רואי חשבון, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים. הקורס המקיף והיסודי שלנו כולל את כל החומר התיאורטי הנדרש עבור עבודה בתחום, כולל הכשרה פרקטית מקיפה. הדגש הפרקטי שלנו כולל התנסות פעילה בעבודה באמצעות סימולציות וניתוח מקרים שקרו בפועל.

מעוניינים להצטרף לקורס תכנון פרישה?

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הסילבוס ועל מסגרת הלימודים? מעוניינים להצטרף אלינו לקורס תכנון פרישה? אין יותר פשוט מכך! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.